Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

воскресенье, 30 июня 2013 г.

ինչ երգեմ քեզ…

Ինչ ասեմ քեզ իմ սեր, ինչ երգեմ քեզ…
ինչ պատմեմ օրերիցս, ինչ հերքեմ ես…
Ինչպես քեզ բաց թողնեմ իմ սեր,
Ինչպես ինձ լաց թողնեմ…
Քեզ իմ օրերը տամ, սարի հովերը տամ
Իմ շուչն ու բույրը տամ, ինչ վերցնեմ ես
Ինչ ասեմ քեզ իմ սեր,
Երբ խոսքերս այսքան ավելորդ են
Երբ ես ինքս այսքան ավելորդ եմ
Ինչ պատմեմ քեզ իմ սեր,
Երբ իմ կյանքը այսքան կրակ, այսքան թաց է,
Երբ ծիծաղիս տակ, այսքան լաց է
Ինչու իզուր ասեմ, ինչու խոսեմ անվերջ,
Երբ բառերը արդեն ինձ կրկնել են,
Ու ցավերը վաղուց ինձ հերքել են

Ինչ ասեմ քեզ իմ սեր, ինչ երգեմ քեզ…

Անի Մաղաքյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий