Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

понедельник, 24 марта 2014 г.

Ես կհիշեմ քեզ...




















Ես կհիշեմ քեզ իմ ծեր ագռավ,
Աշխարհի բոլոր երկինքների տակ,
 Համբուրգի բոլոր կամուրջների վրա,
Երբ թվա, թե կորել ենք օրերում բարակ…
Փարիզի բոլոր նեղ փողոցներում…
Ես կհիշեմ քեզ, իմ ծեր ագռավ,
Չիկագոյի երկնաքերերի տանիքներին,
Անգամ անքեզ մնալով…մնալով ետևում…
Լոնդոնում` Բիգ Բենի տակ…
Մոնմարտրի նկարիչների կողքին…
Նրանք կնկարեն ինձ սև թևերով,
Եթե ես հանկարծ մոռնամ քեզ…
Մենք կքայլենք, կթռչենք, կվազենք, իմ ծեր ագռավ,
Երևանում` գիշերներում մութ,
Կղզիներում բոլոր մեծ ջրերի…
Շտապող մարդկանց քայլերի կողքին…
Մենք կքայլենք, կթռչենք, կվազենք, իմ սև ագռավ…


Անի Մաղաքյան 


Комментариев нет:

Отправить комментарий