Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

понедельник, 27 июля 2015 г.

....չես կարող...



Դու այդքան չես կարող ինձ սիրել
Պոկված են թռչելու թևերս...
Երկնքում թռչուններն են սառել
Կանգնած են անցնելու օրերս...

Վառվել են ծառերը անտառում
Ոչինչ է հիմա ներելս...
Ծովերն են սառույցից կարծրանում
Վազքի մեջ հոգնել են ժամերս...

Աղջիկ է ինձ նայում փողոցում
Տալիս եմ գրպանից կոնֆետս...
Եվ օդն է իմ մեղքից թանձրանում
Այսպես եմ ապրելու սերերս...

Չես կարող ուժով ինձ պահել
Այդքան է կտրում բազուկդ....
Ծաղկել են դաշտերում կակաչներ
Եվ հիմա բուրում է կարոտդ...

Անի Մաղաքյան 


Комментариев нет:

Отправить комментарий