Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

четверг, 8 сентября 2011 г.

Բարև, հունցու՞ս… / Շավիղյան բլոգ շարքից


Եթե բակում դուք լսում եք մի քանի կանանց զրույց և մտածում, որ հնչյունների ավելի անհեթեթ միաձուլում չէր կարող լինել, եթե ասֆալտի միջից աճած անհայտ բույս եք տեսնում և նկատում եք, որ մեկ տարի առաջ ներկված ճանապարհի հոծ գիծը թարմությամբ չի զիջում հենց նոր ներկվածին և երեք ժամ պատուհանից նայելով ոչ մի մեքենա չի անցնում այդ նույն փողոցով, փոխարենը` երեխաներն այնտեղ գնդակ են խաղում, եթե փոշոտ, փայտի, երկաթի ու ապակու կտորներով լի բակում կախված է վառ կարմիր ու դեղին ներկված ճոճանակը, եթե խանութում հացի փոխարեն ձեզ ալյուր և խմորիչ են առաջարկում, եթե հորիզոնում միայն սարեր, լեռներ ու անտառներ են երևում և բոլոր անծանոթ կանայք բարևում են ձեզ յուրայինի նման, իսկ երեխաները ամեն անգամ տեսնելիս հարցնում են ` հունցու՞ս և վերջապես, եթե հասարակական տրանսպորտում երեք տարեկան աղջնակը իր մեկ տարեկան եղբոր համար երգում է` «իմ կուճուր ապեր ես քեզ սիրում եմ, ազատ Ղարաբաղ»` ուրեմն անհանգստանալու կարիք չկա ` ԴՈՒՔ ՇՈՒՇԻՈՒՄ ԵՔJ

Շավիղյան բլոգի սիրելի ընթերցողներ, երջանկության որոնումներն ինձ բերել են այսօր Շուշի` հրաշալի մի վայր, որտեղ ես գտել եմ անցյալում բաց թողած բոլոր հրաշալի օրերիս փոխհատուցումը

Շուշին հրաշալի աշխարհ է, յուրահատուկ մարդկանցով, հիանալի ճարտարապետական (ցավոք` հաճախ կիսաքանդ) շինություններով, որոնց արձագանքները կարելի է լսել ամեն անգամ մոտենալով նրանց:

Ես ապրում եմ չորսհարկանի շենքի վերջին հարկում, պատուհանից բացվում է կանաչ սարալանջի տեսարանը ու մեր շենքից ոչ շատ հեռու կիսաքանդ, ավելի քան մեկ դար ապրած հնագույն վարժարանի շենքը, որն անհնար է ներկայացնել բառերով, սա այն դեպքն է, երբ տեսնել է պետք:

Երբ դեռ ոչինչ չէի տեսել Շուշիում, իմ պատուհանին կից պատուհանից մի օր մի հրաշալի մանկական ձայն ասաց.

-Բարև, հունցու՞ս…

-Բարև, Լավ եմ դու ո՞նց ես,- ասացի ես` փորձելով ավելի լավ տեսնել նրա դեմքը

-Մեր Ջդրդյուզըմ ըլալի՞ս, պիտի քյնաս

Նույն երեկոյան ես արդեն կանգնած էի հոգիդ, մտքերդ, սրտիդ զարկերն ու անգամ արյանդ կարմիր գնդիկները մի կետում հավաքող ահռելի բարձրությամբ ձորի պռնկին: Առջևում խիտ անտառ է, ներքևում գետ, թարմ քամին փաթաթվում է դեմքիդ, խառնվում մազերիդ մեջ, դու պարզում ես թևերդ և արդեն թռչում ես երկնքում պտտվող արծիվների կողքին ` ահա այսպիսն է Ջդրդուզը: Հիմա արդեն հաճախ եմ այնտեղ գնում հավաքում եմ մտքերս, հանգստանում եմ, թարմանում:

Հավատացեք Անի Մաղաքյանին, ոչ մի գիտական տեսություն, տեխնիկական նորամուծություն կամ հոգեբանական վերլուծություն չի կարող համեմատվել վերը գրվածի հետ, նույնիսկ ամենահրաշալի ֆիլմը ձեզ չի փոխանցի այդ զգացողությունը: Ի դեպ` ֆիլմի մասին, իմ նախորդ բլոգի թեմային արձագանքել են Շավիղի հավատարիմ ընթերցողներ Սիրանուշ Հովսեփյանը և Արմեն Մարտիրոսյանը: Սիրանուշի կարծիքով յուրաքանչյուր աղջիկ է երազում «հրեշի սիրո» մասին, սակայն քչերն են խոստովանում դա, Սիրանուշը ասում է`որ Շավիղյան բլոգում գտել է այն, ինչը հաճույքով կարող է քննարկել մտերիմ ընկերուհիների հետ: Արմեն Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել Շավիղին հետաքրքիր թեմաների անդրադառնալու համար և խոստացել է հնարավորինս հաճախ գրել մեզ: Դե ինչ կսպասեմ ձեր հետագա նամակներին հարգելիներս: Իսկ ես ֆիլմեր դիտելու սովորությանս չեմ դավաճանել նաև Շուշիում: Այստեղ սկսել եմ նաև շատ գրել, հավատացեք գրելու նյութն անսպառ է, սա մի վայր է, որտեղ դու դառնում ես հարազատ բոլորի համար ինքդ էլ չհասկանալով` ինչպես:

Չգիտեմ դեռ որքան կմնամ այստեղ, բայց համոզված եմ, որ տեսնելու, բացահայտելու ու սովորելու շատ բան ունեմ: Եթե Շուշիի մասին որևէ բան է ձեզ հետաքրքիր գրեք ինձ և ես անպայման կպատասխանեմ: Նաև խնդրում եմ որևէ հետաքրքիր ֆիլմ խորհուրդ տվեք դիտել և մենք անպայման կքննարկենք այն մեր բլոգում: Գրեք միշտ, առաջարկեք թեմաներ, որոնց շուրջ կարող ենք զրուցել Շավիղյան բլոգում: Կսպասեմ ձեր նամակներին:

Հարգանքներով` ժամանակավոր շուշվեցի` Անի Մաղաքյան…

maghaqyan@gmail.com , ինձ կարող եք գտնել նաև facebook-ում …


կարդացեք TV ալիք շաբաթաթերթում

Комментариев нет:

Отправить комментарий