Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

воскресенье, 6 марта 2011 г.

Խուլիո Կորտասար After such pleasures


Այս գիշեր ես քո շուրթերն էի փնտրում ուրիշ շուրթերի մեջ

և համարյա հավատացի, որ գտել եմ քեզ,

չէ՞ որ ես` կույրս, գիտեմ` ինձ կնոջ մեջ ձգում է գետը:

Բայց ինչպիսի ձանձրույթ, հասնել ափին երազի

և հասկանալ` հաճույքը` ստրուկ է խղճուկ`

կեղծ մանրադրամ ստացած:

Մոռացվա'ծ, սիրելի', ինչպես կուզեի ես,

հարություն տալ տանջանքին այն, այն հույսին անհույս` Բուենոս Այրեսում:

Եթե կրկին սիրեի քեզ

նավահանգստի կողմը նայող իմ տանը,

եթե կրկին հանդիպեի քեզ առավոտյան

սրճարանում,

և եթե ոչի~նչ, ոչի~նչ

դեռ պատահած չլիներ

և անհրաժեշտ չլիներ ոչինչ մոռանալ,

և ձեռքերը քո` չջնջել հիշողությունից ...

թող մի բան մնա միայն` պատուհանը` դեպի անաստղ երկինք:


Թարգմանությունը` Նաիրա Համբարձումյանի

Комментариев нет:

Отправить комментарий