Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

суббота, 23 мая 2015 г.

.... կներես...


Կներես, որ այն աղջիկը չեմ էլ բարակիրան ու ծիծաղկոտ…
Որ մեկ ձեռքդ էլ չի օղակում մեջքս…
Որ քաղաքը մեզ լավ ծանոթ հոգնեցնում է արդեն ոտքերս…
Որ նեղվում եմ արդեն աղմուկից…
Կներես, որ չեմ ասում խոսքեր դատարկությամբ թեթև…
Որ լռում եմ ավելի շատ…
Որ խմում եմ նանայով թեյ և չեմ հարբում առաջինից…
Կներես, որ այն աղջիկը չեմ էլ՝ երկարածամ …
Որ չեմ լցվում քեզնով և ցնցվում եմ դատարկությամբ…
Ոչինչ էլ չի զնգում իմ սրտի մեջ…
Կներես, որ չի լցվում…

Անի Մաղաքյան


Комментариев нет:

Отправить комментарий