Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

вторник, 10 июня 2014 г.

և կյանքը ամբողջ ի՞նչ գրողիս էր…













Եթե քեզ ոչինչ թվաց մեց փոթորիկը իմ լուսաբացի,
 էլ ի՞նչ կարող եմ քեզ առաջարկել բացի սերս՝ միակը…
Երբ աշխարհները չեն հասկանում մեզ
 և նետվում ենք մենք ափը ոչնչի,
երբ այսքան անկեղծ խոսքերից հետո
անհնարին է դառնում հավատը,
 էլ ի՞նչ կարող եմ ես առաջարկել
 քո լռությունը կոտրելու համար…
եթե քեզ ոչինչ թվաց իմ հույսը
և ծիծղելի՝ կարոտն ու լույսը,
էլ ի՞նչ կարող եմ փոխել հիմա ես
քո այսքան երկար մենակությունը կիսելու համար…
Եթե քո ձայնը ես չլսեի անգամ տարին մեկ
Էլ ինչի՞ս էր պետք տարին՝ ամբողջը
և կյանքը ամբողջ ի՞նչ գրողիս էր…

Անի Մաղաքյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий