Եթե դու մի օր դադարես կարդալ, Ես էլ երբեք չեմ գրի… Այլևս չի լինի աշխարհի վրա քո մասին ոչ մի տող… Կլինի Շեքսպիրը, Լորկան… մարդիկ կկարդան Կորտասար, Կկարդան Եսենին…Հերման Հեսսե… Ես անսահման կսիրեմ Սահյան, Հեմենգուեյ… բայց էլ երբեք չեմ գրի… …եթե դու մի օր դադարես կարդալ…

Поиск по этому блогу

вторник, 22 февраля 2011 г.

Դաշնամուրը Անի Կարապետյան


…Նախկին տերս կնամոլի մեկն էր, բայց մի տեսնեիր թե ոնց էին կանայք խենթանում նրա համար…մութ սենյակ, իմ սև, շքեղ փայտին շարված էին մոմեր-մոմեր…անթիվ գիշերներ: Տերս ինձ կիսաբաց էր անում ու բարձրաձայն ասում, որ այսպես ավելի ռոմանտիկ է:

Կանանց հետ այդ գինարբուքներից հետո հաճախ ես էի տուժում…

Օրերն անցնում էին ու ես հոգնում էի այդ միօրինակությունից: Ախր այդ հիմարը գիտեր ընդամենը երկու ստեղծագործություն: Մեղքս ինչ թաքցնեմ, նա այդ երկուսն էլ հիանալի էր նվագում, այնքան լավ, որ տասներկու կանանցից իննը հաստատ հուզվում էին:

Չգիտեմ, գուցե այդ իննը չափազանց զգայուն էին, կամ հիմարիկ, որ չէին հասկանում, իրենց նման լինելը գեղեցիկ անձեռոցիկների…մեկօրյա…

Իսկ նրա ընկերուհին…ըմմմ՜ կարծեմ Օլգա էր նրա անունը: Խենթանալ կարելի էր նրա կրակոտ կարմիր մանիկյուրից, երկար կատվային եղունգներից, որ ամեն անգամ երբ դիպչում էին ինձ մարմինս փշաքաղվում էր: Օլգան իսկական խենթ էր, սակայն շատ էժանագին ինձ համար:

Մի անգամ տերս անհետացավ ու պարզվեց անթիվ պարտքերն էին դրա պատճառը:

Ինձ վաճառեցին…Օ՜ թող օրհնյալ լինի այն օրը, երբ ես դարձա Նրանը, իսկ նա Իմը:

Երեսունամյա շքեղ, փխրուն, գայթակղիչ ու կրակոտ կին…ես դարձա նրա գերին:

Երբ նա երեկոյան ցնցուղ ընդունելուց հետո հագնում է գիշերվա պես թափանցիկ ու սև խալաթը, որի տակից ուրվագծվում է նրա ձյունաճերմակ մաշկը…ես ցնորվում եմ Նրա համար, իսկ նրա չքնաղ մաշկից եկող այդ թովիչ բուրմունքը գլխապտույտ է առաջացնում:

Նրա խոնավ, ալիքավոր մազերից կաթող ջրի կաթիլներն անգամ չեն կարող ծարավս հագեցնել…Իսկ նրա դյութիչ մատների շոյանքն ասես թմրեցնող սպեղանի լինի…ես պաշտում եմ Նրան:

Ես պաշտում եմ, երբ նրա մատները մեկ քնքշորեն, մեկ կոպտորեն տիրում են ինձ և ես դառնում եմ նրա գերին:

Նա կարմիր գինի է սիրում…երբ նրա հյութեղ շուրթերը դիպչում են գինու բաժակին ինձ թվում է թե իմ արյունն է Նա խմում: Ես երազում եմ Նրա թաց, անզուսպ շուրթերը զգալ իմ շուրթերին, ուզում եմ, որ այդ համբույրը տևի հավերժություն, որ արյունս սառչի իմ երակներում:

Եթե միայն իմանար, որ նրա ներկայությունից անգամ մարմնովս քաղցր դող է անցնում…Ես կգրկեմ նրան ու շուրթերս մոտեցնելով նրա քնքուշ, փոքրիկ ականջներին կշշնջամ, որ իրենն եմ մինչ մահ: Իսկ նրա մարմնից ճառագող լույսն ու անսահաման ջերմությունը մահվան դուռը կհասցնեն ինձ, բայց ընկերս, ախր ես ընդամենը մի սովորական դաշնամուր եմ…

Անի Կարապեյան

Комментариев нет:

Отправить комментарий